وقتی روز به روز بزرگتر میشوی

مشکل بزرگ شدن نیست؛ مشکل فراموش کردنه

این وبلاگ دیگر به روز نمی شود.

/ بازدید : ۱۶۹۶
نویسنده : فاطمه .ح ۷ پسندیدم | ۷ نپسندیدم
Mr. Moradi
۱۶ شهریور ۰۰:۰۶
ترسیدم! گفتم از تارِکینِ وبلاگ شدید :||
جمله دوم (خط دوم) رو نفهمیدم ... دوره ی اول وبلاگ یعنی چه؟به صورت پیش فرض در آمده بودند یعنی چه؟ باز شده یعنی دقیقا چی شده؟! 
البته ببخشید! ولی متوجه اش نمیشم:|
+ آدرس وبلاگ جدیدتون رو هم بد لینک کردید ... یعنی اشتباه هست لینک :)
پاسخ :
این کلمه رو نمیدونم یعنی چه :| 
این وبلاگ صرفا در دوره ی "وقتی روز به روز بزرگتر می شوی" وجود نداشته من یه دوره ای در این وبلاگ داشتم با عنوان "اوغ" که نوشته های اون دوره 90-95 درصد پیش نویس شده بود و از حالت منتشر درشون اورده بودم و حالا باز کردم همه رو. نمیدونم چقدر واضح توضیح دادم این وبلاگ یه جورایی دو تا دوره ی زمانی داره.

ممنون گفتی :)
Mr. Moradi
۱۶ شهریور ۰۰:۱۵
منظورم از "از تارکین وبلاگ شدید" یعنی جزو افرادی شدید که وبلاگشون رو ترک کردن :) 

بله متوجه توضیحتون شدم ...

در ضمن لینک این وبلاگ هم ؛ که در وبلاگ جدیدتون بخش "کلیاتی درباره من" قرار دادین مثل همین اشتباه هست :)
پاسخ :
آهان، خب وبلاگم رو که ترک کردم ولی وبلاگ نویسی رو نه!

چرا همه ش اینجوری میشه:| الان درستش میکنم.ممنون.
فاطمه .ح
۱۶ شهریور ۰۰:۱۶
هاهاها
اینقدر دلم میخواست برای خودم کامنت بزارم
همینطوری برای شوخی
پاسخ :
:))
آقاگل ‌‌‌‌
۱۶ شهریور ۰۱:۱۶
گاهی وقتا برا روز به روز بزرگ شدنه لازمه که آدم ول کنه بره یک جای دیگه.
:)
پاسخ :
درود بر شما آقاگل :)
آقای سر به هوا ...
۱۶ شهریور ۰۱:۳۰
قطعی شد بگین لینک رو عوض کنیم تو بلاگمون :دی
پاسخ :
قطعی هست :)
سُر. واو. شین
۱۶ شهریور ۰۱:۴۵
عجب :/
پاسخ :
نیاز بود. تو یه کامنت هم نمیگنجه که توضیح بدم :))
نگین ...
۱۶ شهریور ۱۷:۱۱
مرسی بابت ادرس اصلی
پاسخ :
خواهش می کنم. 
علی محمدرضایی
۱۶ شهریور ۱۸:۱۸

عجب مگه اینجاچش بود؟

پاسخ :
اینجا چیزیش نبود. تو یه کامنت نمیگنجه. علاقه ای هم به توضیح دادن ندارم به هر حال انتخاب من هست :))
کامنت اقا گل به طور کلی توصیح میده اتفاقاتی که طی یه دوره افتاده. 
علی ف.
۲۰ شهریور ۰۱:۲۴
ای بابا ... ! 
اول ترسیدم! فکر کردم یه وبلاگ نویس دیگه رو هم از دست دادیم ...!

راستی چرا جدیدا از هر نویسنده باید 2 3 تا وبلاگ دنبال کنم ؟! 

پاسخ :
سلام. نیازی نیست این وبلاگ رو دنبال کنی. یعنی نمیفهمم چرا باید دنبال کنی :))) قرار نیست پستی بزارم. اگرررر هم پستی گذاشته شد بعدهااا، در وبلاگ اصلیم اطلاع میدم. اصلا دیگه اینجا رو دنبال نکن. پرونده ش بسته شده. 
یک آشنا
۱۸ مهر ۰۷:۲۰
بسی حیف میباشد
همچنان دنبالید چون گفتن که، هر کو دور ماند از اصل خویش ، باز جوید روزگار وصل خویش
پاسخ :
چرا حیف، مهم نوشتنه که هنوز می نویسم :-)
هرچند نفهمیدم این بیت اینجا به چ منظوری به کار گرفته شده ولی به هر حال ممنون :))
میلاد صفاگر
۰۵ آذر ۱۱:۵۸
خوب ، توپ ، درجه یک
مهسا زززززززززز
۰۹ آذر ۰۸:۵۲
سلام خوبی؟؟
اگه وقت نمی کنی وبلاگتو آپدیتت کنی میشه من کمکت کنم؟؟ 
خیلی دوست داشتم وبلاگی مثل وبلاگ تو داشته باشم. :-(
من مهسا هستم.
شما؟؟
پاسخ :
سلام. وقت می کنم! ولی در جایِ دیگه ای اینکارو انجام میدم که ادرسشو گذاشتم. 
خب یه وبلاگ ایجاد کن برای خودت و بنویس. :-)

بچه پولدار ..
۰۷ بهمن ۰۰:۲۵
با حال نوشتین 
پاسخ :
ممنون. 
IRmoble
۱۳ اسفند ۰۹:۴۹
سلام مایل به تبادل لینک هستید؟ www.irmoble.ir
علی
۳۱ ارديبهشت ۱۱:۴۸
سلام وبلاگ جالبی داری

موفق باشی

سایت منم

ماکادا

ی سر بزن اگه وقت داری :)
پاسخ :
:-)
پنجره دو جداره
۲۴ تیر ۱۱:۴۹
آقا چی شده همه دارن خداحافظی میکنن
ما تازه اومده بودیم
پاسخ :
من خیلی وقته که خدافظی کزدم از این وب. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
این گونه اگر رفتم از این خاک
زِ من یاد کنید.
هر جا که پرنده ای بِشُد در قفس
آزاد کنید.
هر جا که دلی شکسته دید ز غم،
شاد کنید.
هر جا به خرابه ای رسیدید
آباد کنید.
اینگونه اگر رفتم از این خاک
زِ من یاد کنید..

همای و مستان/ زِ من یاد کنید


+پشت هر وبلاگی یک "به نظر من" بزرگ وجود دارد.

+شعر و متن و نه ای کاشِ قسمتِ موضوعات مربوط به نوشته های قدیم است. گلچین شده.
پیوندها (خارج از بیان)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان